01 March 2006

Nurul Anis Memberontak

Kecian Anis, semakin hari semakin memberontak dia...masa tuh Anis baru 3 tahun. kalu dokong baby, dia pon nak bertenggek atas pangku sama, mandi kan baby, dia pun sama berendam dlm besen, baring kan baby, dia pun nak baring and nak baring tengah2, adik kena baring tepi, tapi sib baik menetek baby dia tak nak pulak..kalu tak jenuh aku..kiri kanan...hark..hark..hark...

Nak susu, ibu kena buat kan. kalu mak tok buatkan, tuingggg...dia campakkan botok tuh...nak bantal busuk..ibu kena amikkan..seboleh-bolehnya ibu kena amikkan...bibik amikkan, dia amik bantal tuh..letak balik kat tempat asal...ibu jugak kena amik kan....Ya Allah...kuatkan lah semangat aku...

Masa kat kg, my hubby tak de, dia keje, so bila si anis ni mengamok...terus cakap tak nak kawan ngan ibu..kakak nak ayahh...kakak nak ayah...sedih tul.. Rasa-rasa akulah, tak de pulak aku nak biarkan dia terbiar sensorang..aku layan dia jugak.tah le dugaaan....sabo..jgn tak sabo...

Kitaorg anak beranak kat kg sampai aku abis pantang ler...konon2 pantang ler...hubby balik amik..from kg, pegi kelantan dulu...sempat lg tuh..kg aku kat kedah. dr kelantan baru balik Kl, spmi Kl..esok nye balik seremban lak..umah mentua..

balik seremban nih pun bukan nye apa..sbb takut nak dok kat umah, sbb masa tuh kan kecoh gempa bumi...tak sanggup akak dok kat umah tuh..dah le dok kat tingkat 17, pent house tuh...

kat seremban, anis happy skit sbb dia ada kawan, sepupu dia Adam...diaorg sebaya, lega skit ati nih

lama-lama. anis pun dah ok skit..tp tak leh biarkan diorg berdua je...dia cepuk gak adik dia...dia tarik rambut adiklah...dia picit hidung, pipi lah....dia tunjalnye kepala adik dia....pantang lepa lah...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home