10 May 2006

Amani dah stabil and sihat walafiat....



Petang 19/02/06, nurse kat PICU called beritahu yang diaorang dah cabut oksigen Amani and Amani dah stabil..And by next day they will transfer Amani back to Ward Pead 3. Alhamdullilah lega aku..Malam tuh dalam pukul 9 mlm, mak and kakak aku bertolak balik ke Kedah, sedihnye aku...

So the next morning aku ke PICU, then baru diorang transfer Amani ke Pead 3. Kat Pead 3, biasalah aku kena teman Amani le...So ? Amani back to Bed no 3 kat Pead 3...

Prof Ben datang...Prof Ben ni suka menyakat Amani lah... mencebik Amani bila kena sakat ngan Prof Ben..Prof Ben kata Amani ni dah stabil sesangat and she's strong to lawat sakit dia...hehehhe..

Petang tuh ramai sedara2 datang, adik-adik hubby anak beranak (4 orang adik & semua dah beranak pinak), mother and father inlaw, adik aku anak beranak, kakak aku (Kak Da) pun datang dgn anak2...huiyooo...riuh rendah ward tuh ngan kitaorang je...buat macam umah sendiri lak tu..nasib baik tak kena halau ngan nurse..

Katil Amani penuh dengan toys dia, kak Da bagi teddy bear, 2 ekor pulak tuh...

Member lama, Marzila datang, dia datang ngan husband and anak sulong. Marzila pun bagi soft rabbit menambah collection toys atas katil.. husband dia kenal pulak dengan adik ipar i yg lelaki tuh kenal..riuh sakan le..Marzila ade beritahu masa kat counter nurse, dia ade tanya, katil Nurul Amani kat mana, nurse tu boleh kata kat dia..tuuu, yang riuh rendah tuh..hehehehee...ade ke patut...sib baik nurse2 tuh tak kisah..Thank you to nurses kat Pead Surgery 3, HUKM....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home